• Busca da excelencia a través de mecanismos externos de avaliación da súa actividade

Complementos polos cargos de xestión: Formalización da solicitude

  1. Para solicitar o complemento as persoas interesadas deberán encher telematicamente a instancia e a relación de cargos desempeñados ata a data tope especificada na convocatoria, nos modelos dispoñibles na aplicación informática (anexos II e III), á que se poderá acceder a través da páxina web www.acsug.es. Non se valorarán os méritos que non foran incorporados telematicamente.
  2. Unha vez cubertos os impresos (anexos II e III) telematicamente, deberán gardarse e presentarse nos lugares sinalados no apartado 4, debidamente asinados.
  3. Xunto cos impresos sinalados no apartado anterior (anexos II e III) e sempre que non se tivera remitido telematicamente a través da plataforma informática da ACSUG, deberá presentarse a documentación que se relaciona a continuación:
    • Copia do DNI ou documento equivalente, no caso de denegar expresamente á ACSUG a consulta dos seus datos no sistema de verificación de datos de identidade, de conformidade co disposto no Decreto 255/2008, do 23 de outubro (DOG do 13 de novembro).
    • Documentación acreditativa dos cargos desempeñados:
      • Cargos desempeñados nas Universidades pertencentes ao Sistema Universitario de Galicia: so no caso de denegar expresamente á ACSUG a súa consulta ás correspondentes universidades.
      • Cargos desempeñados no resto de institucións: deberá aportarse a documentación xustificativa dos mesmos: certificado oficial emitido pola Secretaria Xeral da correspondente Universidade ou órgano equivalente, ou no seu caso, fotocopia dos Boletíns ou Diarios Oficiais nos que consten respectivamente o nomeamento e o cesamento.
    • Outros documentos que a persoa solicitante considere relevantes.
  4. A presentación dos anexos II e III e, no seu caso, a documentación complementaria sinalada no apartado 3, farase na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal. Para a presentación das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e clave Chave 365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

    En caso de dúbida, dificultades técnicas ou necesidade de máis información durante o proceso de obtención dos formularios na sede electrónica, poderanse dirixir ao teléfono de información 012.